MARKETING

HR marketing pomocí sociálních sítí

  • Jak se liší sociální sítě od jiných komunikačních kanálů

  • Projektové řízení pro tvorbu atraktivního obsahu – jak nastavit interní procesy

  • Jak si definovat cílové skupiny své komunikace a proč – využijte persony

  • Co je to obsahová strategie – jak sdělit zaměstnanecké benefity

  • Jaké formáty komunikace zaujmou uchazeče o zaměstnání

  • Jak využít blogy a newslettery

  • Storytelling – oslovte silným příběhem

  • Video marketing a virální video – proč se vyplatí

  • Komunitní marketing – jak vytvářet věrné členy komunity a jak je motivovat

  • Kritické body při tvorbě komunit – na co si dávat pozor

  • Role personalisty – osobní značka a mikro komunita

  • Jaké sociální sítě vybrat a proč – jaké mají konkrétní sítě výhody a nevýhody: Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter, Yammer…

  • Jaké on-line a off-line akce zaujmou – eventy, konference, workshopy

Jak psát příspěvky na sociální sítě

  • Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů

  • Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené

  • Práce s personami a cílovými skupinami

  • Praktická cvičení zaměřená na tvorbu textů

Copywriting s využitím AI

  • Jak psát texty pro sociální sítě s využitím AI

  • Jak otextovat web, e-shop a psát produktové popisky

  • Základy copywritingu pro community management

  • Základy tvorby sloganů a názvů značek

Vydávání podnikového časopisu

  • Tvorba koncepce firemního časopisu

  • Seznámíte se s metodikou tvorby obsahu a novinářským stylem psaní článků

  • Zjistíte, jak efektivně komunikovat s grafikem i tiskárnou a jak zbytečně neplýtvat penězi na neefektivní distribuci